Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på cirka 1 år med start hösten 2023.
I den här rollen kommer du att arbeta med Sandås norska bolag. Du kommer i första hand arbeta med lön och personalhantering, men även vara behjälplig inom kund- och leverantörsreskontra, dvs. inläsning leverantörsfakturor, betalningar och avbokning kundinbetalningar. Du ansvarar för hela löneprocessen och säkerställer att korrekt lön betalas ut, administrerar nyanställningar, har kontakt med anställda samt är support till chefer i verksamheten.
Vi ser gärna att du:
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och som har en hög känsla för service. Du har god förmåga att prioritera uppgifter och arbeta metodiskt utifrån satta deadlines i ett tidvis högt tempo. Din kommunikativa förmåga är god och du uttrycker dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi är en organisation som är i ständig förändring, så det är en fördel att du inte är främmade för att utvecklas och ta till dig andra arbetsuppgifter inom ekonomienheten. Vi erbjuder en arbetsplats med trevliga kollegor och goda arbetsvillkor, med placering på vårt huvudkontor nära Mörby Centrum, Danderyd.
Sänd din ansökan med cv till rekrytering@sanda.se senast 2023-06-18. Intervjuer kommer ske löpande. Har du frågor angående tjänsten, kontakta gärna ekonomichef Nicklas Andersson på 08-714 36 06 eller nicklas.andersson@sanda.se.
Välkommen med din ansökan!
Sandå Sverige är ett rikstäckande måleri- och golvföretag. Tillsammans är vi över 1 700 medarbetare som har bestämt oss för att skapa en ny syn på hantverk. Vi leder och driver viktiga frågor och brinner för att göra skillnad. Genom ett stort ansvarstagande i hela vår process strävar vi hela tiden efter att vara den mest efterfrågande leverantören av måleri- och golvtjänster samt den självklara arbetsgivaren i vår bransch.